Vanliga problem vid inloggning till App och Mina Sidor

Om du har problem vid inloggning till App eller Mina Sidor kan det bero på flera olika anledningar.

Kontrollera att du har fyllt i din e-postadress och ditt lösenord korrekt. Testa att återställa ditt lösenord med funktionen "Glömt lösenord".

Om systemet säger att ditt konto/e-post inte finns, kan du vara inlagd med en annan e-postadress eller att det är ett stavfel i e-postadressen. Kontakta ditt gym för att korrigera din e-post.

Mina Sidor kräver att du tillåter cookies i din webbläsare och inte har en annonsblockerare aktiv. Problemet uppstår efter inloggning och systemet svarar med systemfel. Testa att öppna Mina Sidor i en webbläsare som inte blockerar cookies eller annonser.

Fungerar inte inloggningen i en annan webbläsare och enhet, testa att starta inkognitoläge i din webbläsare och försök igen.

Webbläsare som vi supporterar
  • Firefox
  • Chrome
  • Safari
  • Edge
Tänk på att om man befinner sig på gymmet och är uppkopplad på vårt WiFi så måste man först acceptera våra villkor genom att öppna en flik i valfri webbläsare på telefonen innan du kan börja surfa eller t.ex. logga in i appen.


(Uppdaterad ) Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.