Vanliga problem vid inloggning till App och Mina Sidor

Om du har problem vid inloggning till App eller Mina Sidor kan det bero på flera olika anledningar.
  • Kontrollera att du har fyllt i din e-postadress och ditt lösenord korrekt. Testa att återställa ditt lösenord med funktionen "Glömt lösenord"
Om systemet säger att ditt konto/e-post inte finns, kan du vara inlaggd med en annan e-postadress eller att det är ett stavfel i e-postadressen. Kontakta ditt gym för att korrigera din e-post.
  • Om din profil ser konstig ut efter du har loggat in, du saknar aktivt abonnemang eller ditt namn inte syns korrekt - kontakta kundtjänst eller ditt närmsta gym för att få hjälp.
Mina Sidor kräver att du tillåter cookies i din webbläsare och inte har en annonsblockerare aktiv. Problemet uppstår efter inloggning och systemet svarar med systemfel. Testa att öppna Mina Sidor i en webbläsare som inte blockerar cookies eller annonser.

Fungerar inte inloggningen i en annan webbläsare och enhet, testa att starta inkognitoläge i din webbläsare och försök igen.

Webbläsare som vi supporterar
  • Firefox
  • Chrome
  • Safari
  • Edge

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.