Vyer:

 

Felmeddelande i appen när jag försöker skanna QR koden

Här kan du se olika varianter på felmeddelande i appen och vad de innebär. Notera att ditt felmeddelande kan dyka upp på både engelska eller svenska beroende på vilken språkinställning du har.

  • Du saknar ett aktivt abonnemang: Detta kan bero på att ditt abonnemang är uppsagt/har gått ut. Det kan också bero på att du nyss har tecknat ett abonnemang, men att din profil inte hunnit uppdateras ännu.
  • Ditt abonnemang är fryst: Du behöver tina upp ditt abonnemang genom att besöka någon av våra anläggningar under bemannade tider eller höra av dig till vår kundtjänst på info@f24s.com eller via chatt för att få hjälp med detta.
  • Du har en obetald faktura: Du behöver betala din faktura direkt till Collectia. Är det så att du precis har betalt din faktura till Collectia så kan det ta några bankdagar innan betalningen registreras hos oss och felmeddelandet försvinner.
  • Du har blivit avstängd efter att ha brytit mot någon av våra trivselregler. Kontakta kundtjänst om du har frågor kring din avstängning.