Vanliga problem vid inloggning till App och Mina Sidor

Om du har problem vid inloggning/lösenordsbyte till App eller Mina Sidor kan det bero på flera olika anledningar.

OBS! Tänk på att om man befinner sig på gymmet och är uppkopplad på vårt WiFi så måste man först acceptera våra villkor genom att öppna en flik i valfri webbläsare på telefonen innan du kan börja surfa eller t.ex. logga in i appen.

Ett felaktigt lösenord.

  • Kontrollera att du har fyllt i din e-postadress och ditt lösenord korrekt. 
  • Testa att återställa ditt lösenord med funktionen "Glömt lösenord".

Tips! Om man klickar på “ögat” i lösenordsfältet så kan man se vilket lösenord man har fyllt i och kontrollera att det inte finns eventuella stavfel i det.





Inget konto hittas.


  • Kontrollera att din e-postadress är ifylld utan stavfel.
  • Kontakta ditt gym Våra gym eller skicka ett mejl till info@f24s.com för att kontrollera så att där är en korrekt e-postadress inlagd på din profil
  • Om e-postadressen i din profil är korrekt och du fortfarande inte kan logga in efter två dagar (gör gärna ett nytt inloggningsförsök varje dag), kontakta ditt gym eller kundtjänsten. Ange gärna tid för ditt senaste inloggningsförsök.

Systemfel.


  • Uppstår felet efter att du precis har bytt lösenordet? Det betyder att lösenordsbytet har lyckats, men att något annat nätverksfel har uppstått. I de flesta fall räcker det att välja logga in igen och fylla i det nya lösenordet. 
  • Uppstår felet efter att du har signat upp på gymmet och loggar in samma dag? Dubbelkolla med ditt gym att alla dina personuppgifter (e-postadress, namn, personnummer och adress) är ifyllda korrekt. 
  • Om felet uppstår efter två inloggningsförsök i rad. Kontrollera att du använder webbläsare som vi supporterar (Firefox, Chrome, Safari, Edge).
  • Prova logga in i inkognitoläge.
  • Ta bort kakor och rensa webbläsarens minne. Observera att när du gör detta så loggas du ut på andra webbsidor där du var inloggad i samma webbläsaren och att webbläsarens historik kan också raderas. Om du inte önskar tappa den typ av data, kan du välja att prova logga in i en annan webbläsare (där du inte provade logga in tidigare) i stället. 
  • Kontrollera att din webbläsare inte blockerar alla kakor. “Tracking” kan fortfarande blockeras utan att det påverkar inloggningen.




  • Uppdatera din webbläsare till den senaste versionen och starta om din enhet (dator/mobil) 

Problem att logga in på appen.
  • Kontrollera att appen är uppdaterad till den senaste versionen 
  • Prova att trycka på Avbryt på inloggningssidan för att komma tillbaka till appens startsida och logga in därifrån på nytt:

  • Rensa appens data, ominstallera appen och starta om din enhet.

Mvh Fitness24Seven.
F24S Customer Service (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.