Vyer:
Funderar du på att teckna medlemskap hos oss? Kul! Då hänvisar vi dig i första hand till vår hemsida. Skulle du stöta på problem vid registreringen på något sätt är du välkommen att mejla oss på support@f24s.com
Har du som medlem behov av hjälp med ditt medlemskap? Då är du välkommen att kontakta oss på info@f24s.com eller skriva i vår livechatt. Du kan också göra en del saker som att frysa ditt medlemskap eller begära ett intyg för friskvård inne på Mina sidor på vår hemsida.
 
Vi utökar funktionerna du som medlem själv kan ordna på hemsidan och i appen för fullt, och vi har också utökat bemanningstiderna i vårt kundtjänst-team så att vi finns här för att hjälpa dig när du behöver! Som ett led i detta plockar vi bort receptionerna på en del av våra anläggningar, vilket innebär att du som medlem inte kan gå dit för att ordna med administration av ditt medlemskap, betala för saker eller köpa medlemskap exempelvis, utan du behöver då kontakta kundtjänst om du inte kan göra det själv inne på hemsidan. Anläggningar som i dagsläget saknar reception är:
* Linköping centrum
* Sollentuna Helenelund
* Malmö Slussen
* Göteborg Masthugget
* Malmö Spångatan
* Karlstad Duvan