Felmeddelande i appen när jag försöker skanna QR koden

Här kan du se olika varianter på felmeddelande i appen och vad de innebär. Notera att ditt felmeddelande kan dyka upp på både engelska eller svenska beroende på vilken språkinställning du har.

  • Du saknar ett aktivt abonnemang. Detta kan bero på att ditt abonnemang är uppsagt/har gått ut. Det kan också bero på att du nyss har tecknat ett abonnemang, men att din profil inte hunnit uppdateras ännu.
 


  • Ditt abonnemang är fryst. Du behöver tina upp ditt abonnemang genom att besöka någon av våra anläggningar under bemannade tider eller höra av dig till vår kundtjänst på info@f24s.com eller via chatt för att få hjäl med detta.



  • Du har en obetald faktura. Du behöver betala din faktura på någon av våra anläggningar eller betala din faktura direkt till Collectia om fakturan har inkasso-status. Är det så att du precis har betalt din faktura till Collectia så kan det ta några bankdagar innan betalningen registreras hos oss och felmeddelandet frösvinner.



  • Du har blivit avstängd efter att ha brytit mot någon av våra trivselregler. Kontakta kundtjänst om du har frågor kring din avstägning.


F24S Customer Service
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.