A BIG HELLO!
Välkommen till Fitness24Sevens kund- och supportforum!
Här kan du få svar på de vanligaste frågorna. Om du mot förmodan inte hittar svar på dina frågor kan du använda vår chattbot och chatt för vidare hjälp. Chattbot och chatt hittar du längts ner till höger på den här sidan.
Det går även bra att skicka mejl till följande mejladresser:
Allmänna frågor, info@f24s.com
Fakturafrågor, invoice@f24s.com
Onlineköp, support@f24s.com
Kundtjänsten är bemannad mån-fre kl 08:00-22:00 samt lör-sön 09:00-18:00.
Tack!
Vi är ett globalt företag som erbjuder gym och gruppträning. Vår vision är att leda människor till ett hälsosammare liv oavsett vilka de är eller var de bor.
Med mer än 250 gym i fem länder har vi kommit ganska långt men vi är bara i början på vår resa.
Vi är alltid på väg till något nytt och vi bryter hela tiden ny mark.
Kontakt: info@f24s.com
Absolut, du kan använda samma medlemskort som du fick när du köpte en provträningsvecka.
Om köpet görs online så kan du ta med ditt kort till receptionen så aktiverar personalen köpet till ditt kort.
Önskar dig en fin helg!
Ja dessvärre behöver medlemskortet aktiveras i receptionen första gången innan det fungerar i slussen.
Vilket gym tränar du på?
Vänligen,
Vi har fler gym i Göteborg som är bemannande i helgen. Om du ar möjlighet att ta dig dit så kan personalen självklart hjälpa dig att aktivera medlemskapet innan måndag.
De gym som är bemannade i helgen är:
Gamlestaden, Kungsgatan, Kviberg, Länsmannatorget, Olskroken och Ullevi.
Du hittar alla bemannade tider här!
Återkom gärna om du har fler funderingar!
Vänligen,