A BIG HELLO!
Välkommen till Fitness24Sevens kund- och supportforum!
Här kan du få svar på de vanligaste frågorna. Om du mot förmodan inte hittar svar på dina frågor kan du använda vår chattbot och chatt för vidare hjälp. Chattbot och chatt hittar du längts ner till höger på den här sidan.
Det går även bra att skicka mejl till följande mejladresser:
Allmänna frågor, info@f24s.com
Fakturafrågor, invoice@f24s.com
Onlineköp, support@f24s.com
Kundtjänsten är bemannad mån-fre kl 07:00-22:00 samt lör-sön 09:00-18:00.
Tack!
Vi är ett globalt företag som erbjuder gym och gruppträning. Vår vision är att leda människor till ett hälsosammare liv oavsett vilka de är eller var de bor.
Med mer än 250 gym i fem länder har vi kommit ganska långt men vi är bara i början på vår resa.
Vi är alltid på väg till något nytt och vi bryter hela tiden ny mark.
Kontakt: info@f24s.com
Så bra att du hör av dig.
Får du något speciellt felmeddelande när du försöker återställa lösenordet?
Testa gärna att logga in från Google Crome, då detta stöttas bäst av vår hemsida.
Du kan även prova följande:
- Tillåtelse av cookies - (kolla i inställningar - safari - se till att avmarkera “Prevent Cross-site Tracking” och “Block All Cookies”
- Nätverksanslutning, wi-fi?
- Rensa historik och logga in i inkognito
Återkom gärna hur det gick!
Beklagar teknikstrulet.
Har du testat att göra processen i Google Chrome?
Jag för ditt ärende vidare till IT så att de kan kika på det.
Vänligen,
Jag inväntar svar från IT som ska kolla upp problemet. Beklagar väntan.
Finns det något vi kan hjälpa dig med härifrån så länge?
Vänligen,
Tack för att du hör av dig!
Vi beklagar problemet. Vi har dessvärre upptäckt en bugg i systemet, vår IT-avdelning jobbar på problemet och förhoppningsvis är det löst inom kort. Testa gärna att återställa lösenordet kommande arbetsdag, skulle problemet kvarstå så kan du kontakta oss igen.
Tack för ditt tålamod och beklagar återigen problemet!
Önskar dig en fortsatt fin dag.