Glömt lösenord

Er länk när man klickar på "Glömt lösenord?" fungerar inte på er hemsida. Använder Firefox på en PC.

Kommentarer

  • Hej Joakim,

    Så bra att du hör av dig.

    Får du något speciellt felmeddelande när du försöker återställa lösenordet?
    Testa gärna att logga in från Google Crome, då detta stöttas bäst av vår hemsida.

    Du kan även prova följande:
    - Tillåtelse av cookies - (kolla i inställningar - safari - se till att avmarkera “Prevent Cross-site Tracking” och “Block All Cookies”
    - Nätverksanslutning, wi-fi? 
    - Rensa historik och logga in i inkognito

    Återkom gärna hur det gick!

    Elisabet Customer Service
  • Jag kan inte ändra lösenord för inlogg. Jag kommer vidare med verifieringskoden men när jag skrivit in mitt nya lösen hänger sig både app och webbsida och visar felmeddelande "okänt fel" i app och "inloggningen misslyckades pga systemfel" på webbsidan. Vad är lösningen? Jag har försökt 3 ggr och får samma fel varje gång.
    Björn
  • Hej Björn,
    Beklagar teknikstrulet.

    Har du testat att göra processen i Google Chrome?

    Jag för ditt ärende vidare till IT så att de kan kika på det.
    Vänligen,
    Elisabet Customer Service
  • Hej, ja det är chrome jag använde för dator/webb (ios/iphone för app).
    Björn
  • Hej Björn,

    Jag inväntar svar från IT som ska kolla upp problemet. Beklagar väntan.

    Finns det något vi kan hjälpa dig med härifrån så länge?

    Vänligen,
    Elisabet Customer Service
  • Jag har ett liknande problem, när jag skriver in verifieringskoden står det att det inte finns ett konto i mitt namn men när jag försöker skapa ett nytt står det att det finns ett konto? Så hur jag än gör kan jag inte komma in på mina sidor.
    Alexandra
  • Hej,
    Tack för att du hör av dig!

    Vi beklagar problemet. Vi har dessvärre upptäckt en bugg i systemet, vår IT-avdelning jobbar på problemet och förhoppningsvis är det löst inom kort. Testa gärna att återställa lösenordet kommande arbetsdag, skulle problemet kvarstå så kan du kontakta oss igen.

    Tack för ditt tålamod och beklagar återigen problemet!
    Önskar dig en fortsatt fin dag.
    Elisabet Customer Service

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla om det publiceras av oss. Din e-post visas aldrig publikt.